Una borsa cù cerniera in PVC hè in realtà un tipu di borsa di plastica. U cumpunente principale hè u cloruru di polivinile, chì hè di culore brillanti, resistente à a currusione è durevule. Per via di l'aghjunta di certi materiali ausiliari cum'è plastificanti è agenti antietà in u prucessu di fabricazione per migliurà a so resistenza à u calore, a tenacità, a duttilità, ecc., hè unu di i materiali sintetici più populari, populari è largamente usati in u mondu.
Ci sò modi simplici per distingue i vantaghji è i svantaghji di i materiali in PVC:
1. Odore: Più pesante hè l'odore, peghju hè u materiale. Certi pruduttori aghjunghjenu deliberatamente fragranze per mascherà l'odore pungente, dunque u saccu di plastica cù un odore forte hè dannusu per u corpu, ch'ellu sia puzzolente o fragrante.
Secondu toccu: Più hè bella a superficia, più sò pure e materie prime è più hè di qualità.
Trè strappi: U strappu si riferisce à a tenacità. I sacchetti sò poveri s'elli ponu esse strappati in una linea dritta cum'è un fogliu di carta. Un bonu saccu d'imballaggio in plastica, ancu s'è u stratu esternu hè strappatu durante u prucessu di strappu, u stratu internu hè sempre cunnessu.
Ci sò alcune fabbriche di vestiti chì utilizanu sacchetti di plastica riciclata. Quessi sacchetti d'imballaggio in plastica per vestiti sò di scarsa qualità, è i reagenti chimichi sò aghjunti durante u prucessu di pruduzzione, lascendu alcune sustanze dannose in i sacchetti. Sicondu e caratteristiche di sti materiali, u standard per ghjudicà a qualità di i sacchetti di plastica per vestiti hè simplicemente "un odore, dui sguardi è trè tiri". Se u film di u sacchettu di plastica hà impurità à u sole o à a luce, deve esse un sacchettu di materiali riciclati.
tenacità
Cù alta resistenza è tenacità, hè resistente à a trazione è ùn hè micca faciule da rompe
cerniera à cursore
Sigillatura ripetuta pratica è rapida, migliurà l'efficienza di u travagliu
Fori d'aria
Dopu a sigillatura, scaricu rapidu per risparmià spaziu
Più disinni
Sè avete più esigenze è disinni, pudete cuntattateci