Recentemente
Rivista britannica "Print Weekly".
Aprite a colonna "Previsione di l'annu novu".
in forma di quistione è risposta
Invita l'associazioni di stampa è i capi di l'affari
Prevede a tendenza di sviluppu di l'industria di stampa in 2023
Chì novi punti di crescita avarà l'industria di stampa in 2023
Quali opportunità è sfide affronteranu l'imprese di stampa
...
i stampatori sò d'accordu
Affruntà i costi crescente, dumanda lenta
L'imprese di stampa duveranu praticà a prutezzione di l'ambiente à bassa carbonu
Accelerate a digitalizazione è a prufessionalizazione
Puntu di vista 1
Accelerazione di a digitalizazione
Di fronte à sfide cum'è a dumanda di stampa lenta, l'aumentu di i costi di a materia prima è a carenza di travagliu, l'imprese di stampa tendenu à applicà e tecnulugia novi per trattà cun elli in u novu annu. A dumanda di prucessi automatizati cuntinueghja à aumentà, è l'accelerazione di a digitalizazione diventerà a prima scelta per l'imprese di stampa.
"In 2023, l'imprese di stampa sò previste di investisce più in a digitalizazione". Ryan Myers, direttore generale di Heidelberg UK, hà dettu chì in l'era post-epidemica, a dumanda di stampa hè sempre à un livellu bassu. L'imprese di stampa anu da circà modi più efficaci per mantene a prufittuità, è l'accelerazione di l'automatizazione è a digitalizazione hè diventata a direzzione principale di l'imprese di stampa in u futuru.
Sicondu Stewart Rice, capu di stampa cummerciale in Canon UK è Irlanda, i fornitori di servizii di stampa cercanu tecnulugii chì ponu aiutà à riduce i tempi di turnaround, aumentà i livelli di produzzione è potenzialmente aumentà i rendimenti. "A causa di a carenza di travagliu in l'industria, l'imprese di stampa sò sempre più esigenti hardware è software d'automatizazione chì ponu aiutà à razionalizà i flussi di travagliu, riduce i rifiuti è riduce u cunsumu d'energia. Questi vantaghji sò estremamente attraenti per l'imprese stampate in questi tempi difficili. "
Brendan Palin, direttore generale di a Federazione di l'Industrie di Stampa Indipendente, predice chì a tendenza à l'automatizazione accelerarà per via di l'inflazione. "L'inflazione hà spintu l'imprese à prufittà di u software è di l'equipaggiu avanzati chì simplificà u flussu di travagliu di stampa da u front-end à u back-end, aumentendu cusì a produzzione è l'efficienza di a produzzione".
Ken Hanulek, vicepresidentu di marketing glubale in EFI, hà dettu chì a trasfurmazioni in digitale diventerà u puntu chjave di successu cummerciale. "Cù suluzioni in l'automatizazione, u software in nuvola è l'intelligenza artificiale, l'efficienza di stampa ghjunghje à novi alture, è alcune cumpagnie ridefiniranu i so mercati è espansione novi affari in 2023.
Puntu di vista 2
Emerge una tendenza di specializazione
In 2023, a tendenza di spicializazioni in l'industria di stampa cuntinuà à emerge. Parechje imprese si cuncentranu in R&D è innuvazione, furmendu i so vantaghji cumpetitivi unichi è aiutanu à u sviluppu durevule di l'industria di stampa.
"Versu a specializazione diventerà una di e tendenze impurtanti in l'industria di stampa in 2023". Chris Ocock, u direttore di u contu strategicu di u Regnu Unitu di Indac Technology, hà enfatizatu chì da u 2023, l'imprese di stampa duveranu truvà un mercatu di nicchia è diventà un capu in questu campu. di u megliu. Solu l'imprese chì innovanu è pioniere è guidanu in i mercati di niche ponu cuntinuà à cultivà è sviluppà.
"In più di truvà u nostru propiu niche di mercatu, vedemu ancu più è più imprese di stampa diventendu partenarii strategichi di i clienti". Chris Ocock hà dettu chì se solu i servizii di stampa sò furniti, hè faciule esse copiatu da altri fornitori. In ogni casu, furnisce servizii di valore aghjuntu supplementu, cum'è u disignu creativo, serà difficiule di rimpiazzà.
Rob Cross, direttore di Suffolk, una sucietà di stampa di famiglia britannica, crede chì cù u forte aumentu di i costi di stampa, u mudellu di stampa hà subitu grandi cambiamenti, è i prudutti stampati d'alta qualità sò favuriti da u mercatu. 2023 serà un bonu tempu per più cunsulidazione in l'industria di stampa. "Attualmente, a capacità di stampa hè sempre in eccessivu, chì porta à una calata di u prezzu di i prudutti di stampa. Spergu chì tutta a industria hà da fucalizza nantu à i so vantaghji è darà u ghjocu cumpletu à i so punti di forza, piuttostu cà solu perseguite fattura ".
"In u 2023, a cunsulidazione in u settore di a stampa aumenterà". Ryan Myers predice chì in più di l'impattu di l'inflazione esistenti è di trattà cù a dumanda più bassa chì cuntinueghja in u 2023, l'imprese di stampa duveranu affruntà i costi energetichi estremamente elevati Crescita, chì pruvucarà imprese di stampa per diventà più specializate è migliurà l'efficienza di a produzzione.
Puntu di vista 3
A sustenibilità diventa a norma
U sviluppu sustinibili hè sempre statu un tema di preoccupazione in l'industria di stampa. In 2023, l'industria di stampa cuntinuà sta tendenza.
"Per l'industria di stampa in u 2023, u sviluppu durevule ùn hè più solu un cuncettu, ma serà integratu in u pianu di sviluppu cummerciale di l'imprese stampate". Eli Mahal, direttore di marketing di l'imballaggio è l'imballaggio per i macchinari di stampa digitale HP Indigo, crede chì u sviluppu sustinibili hè statu messu nantu à l'agenda da imprese di stampa è listatu à u cima di u sviluppu strategicu.
In vista di Eli Mahal, per accelerà l'implementazione di u cuncettu di u sviluppu sustenibile, i pruduttori di l'equipaggiu di stampa duveranu guardà i so affari è i prucessi in generale per assicurà chì furnisce l'imprese di stampa soluzioni chì anu menu impattu annantu à l'ambiente. "Attualmente, parechji clienti anu investitu assai soldi per riduce i costi di l'energia, cum'è l'applicazione di a tecnulugia UV LED in a stampa UV tradiziunale, l'installazione di pannelli solari, è u cambiamentu da a stampa flexo à a stampa digitale". Eli Mahal spera chì in u 2023, i See more imprese di stampa rispondenu in modu proattivu à a crisa energetica in corso è implementendu suluzioni di risparmiu energeticu.
Kevin O'Donnell, Direttore di Comunicazione Grafica è Marketing di Sistemi di Produzione, Xerox UK, Irlanda è Nordici, hà ancu una visione simile. "U sviluppu sustinibili diventerà u focu di l'imprese di stampa". Kevin O'Donnell hà dettu chì sempre più imprese di stampa anu grandi aspettative per a sustenibilità furnita da i so fornitori è li esigenu di furmulà piani chjaru per gestisce e so emissioni di carbone è l'impattu suciale nantu à e cumunità ospitanti. Per quessa, u sviluppu durevule occupa una pusizione assai impurtante in a gestione di ogni ghjornu di l'imprese di stampa.
"In u 2022, l'industria di stampa serà piena di sfide. Molti fornituri di servizii di stampa seranu affettati da fatturi cum'è i prezzi elevati di l'energia, chì risulteranu in i costi crescente. À u listessu tempu, ci saranu esigenze tecniche più strette per a prutezzione di l'ambiente è l'energia. salvà ". Stewart Rice predice chì in u 2023, l'industria di stampa aumenterà a so dumanda di sustenibilità è prutezzione di l'ambiente nantu à l'equipaggiu, inchiostri è sustrati, è tecnulugii remanufacturable, re-upgradable è prucessi ecologichi seranu favurizati da u mercatu.
Lucy Swanston, direttore generale di Knuthill Creative in u Regnu Unitu, aspetta chì a sustenibilità sia chjave per u sviluppu di l'imprese di stampa. "Spergu chì in u 2023 ci sarà menu" greenwashing "in l'industria. Avemu da sparte a rispunsabilità ambientale è aiutà e marche è i marketers à capisce l'impurtanza di u sviluppu durevule in l'industria ".
(Traduzzione cumpleta da u situ ufficiale di a rivista britannica "Print Weekly")
Tempu di post: Apr-15-2023