U nome cumpletu di PCR hè materiale riciclatu post-consumatore, vale à dì, materiali riciclati, chì di solitu si riferiscenu à materiali riciclati cum'è PET, PP, HDPE, ecc., è dopu trasfurmanu e materie prime plastiche aduprate per fà novi materiali d'imballaggio. Per dì la figurativamente, l'imballaggi scartati ricevenu una seconda vita.
Perchè aduprà a PCR in l'imballaggio?

Principalmente perchè fà cusì aiuta à prutege l'ambiente. I plastichi vergini sò spessu trasfurmati da materie prime chimiche, è u ritrattamentu hà enormi benefici per l'ambiente.
Pensate solu, più persone utilizanu a PCR, più grande hè a dumanda. Questu, à u so tornu, porta à più riciclaggio di imballaggi di plastica usati è prumove u prucessu cummerciale di riciclaggio di rottami, ciò chì significa chì menu plastica finisce in discariche, fiumi, oceani.
Parechji paesi in u mondu stanu promulgendu legislazioni chì imponenu l'usu di plastiche PCR.
L'usu di a plastica PCR aghjusta ancu un sensu di rispunsabilità ambientale à a vostra marca, chì serà ancu un puntu culminante di a vostra marca.
Parechji cunsumatori sò ancu disposti à pagà per i prudutti imballati in PCR, rendendu i vostri prudutti più preziosi cummercialmente.
Ci sò svantaghji à aduprà a PCR?
Benintesa, a PCR, cum'è materiale riciclatu, ùn pò micca esse aduprata per l'imballaggio di certi prudutti cù standard d'igiene particularmente elevati, cum'è i medicinali o i dispositivi medichi.
Siconda, a plastica PCR pò esse di un culore differente da a plastica vergine è pò cuntene macchie o altri culori impuri. Inoltre, a materia prima di plastica PCR hà una consistenza più bassa paragunata à a plastica vergine, ciò chì a rende più difficiule da plastificà o trasfurmà.
Ma una volta chì stu materiale hè accettatu, tutte e difficultà ponu esse superate, permettendu di utilizà megliu i plastichi PCR in prudutti adatti. Benintesa, ùn avete micca bisognu di utilizà 100% PCR cum'è materiale d'imballaggio in a prima fase, 10% hè un bon principiu.
Chì ghjè a differenza trà a plastica PCR è altre plastiche "verdi"?
A PCR si riferisce di solitu à l'imballu di e merchenzie chì sò state vendute in tempi nurmali, è dopu à e materie prime di l'imballu fatte dopu u riciclaggio. Ci sò ancu parechji plastichi nantu à u mercatu chì ùn sò micca strettamente riciclati paragunati à i plastichi regulari, ma ponu ancu furnisce benefici sustanziali à l'ambiente.

per esempiu:
-> PIR, adupratu da certi per distingue a Resina Post Consumer da a Resina Post Industriale. A fonte di PIR hè generalmente e casse è i pallet di trasportu in a catena di distribuzione, è ancu l'ugelli, e sottomarche, i prudutti difettosi, ecc. generati quandu i prudutti di stampaggio à iniezione di fabbrica, ecc., sò recuperati direttamente da a fabbrica è riutilizzati. Hè ancu bonu per l'ambiente è hè generalmente assai megliu cà a PCR in termini di monoliti.
-> I bioplastici, in particulare i biopolimeri, si riferiscenu à i plastichi fatti da materie prime estratte da esseri viventi cum'è e piante, piuttostu chè i plastichi fatti da a sintesi chimica. Stu termine ùn significa micca necessariamente chì u plasticu hè biodegradabile è pò esse malintesu.
-> I plastichi biodegradabili è cumpostabili si riferiscenu à i prudutti plastichi chì si degradanu più facilmente è più rapidamente cà i prudutti plastichi ordinari. Ci hè assai dibattitu trà l'esperti di l'industria nantu à se sti materiali sò boni per l'ambiente, perchè interrompenu i prucessi nurmali di decomposizione biologica, è à menu chì e cundizioni ùn sianu perfette, ùn si decomponenu micca necessariamente in sustanzi innocui. Inoltre, u so ritmu di degradazione ùn hè ancu statu definitu chjaramente.

In cunclusione, l'usu di una certa percentuale di polimeri riciclabili in l'imballaggi mostra u vostru sensu di rispunsabilità cum'è fabricatore per a prutezzione di l'ambiente, è in effetti dà un cuntributu sustanziale à a causa di a prutezzione di l'ambiente. Fate più di una cosa, perchè micca.
Data di publicazione: 15 di ghjugnu 2022