I sacchetti di imballaggio di ugelli sò principalmente classificati in duie parti: sacchetti di ugelli autoportanti è sacchetti di ugelli. E so strutture adoptanu diverse esigenze di imballaggi alimentari. Permettemu di presentà à voi u prucessu di fabricazione di sacchetti di u saccu di imballaggio di ugelli.
U primu hè a temperatura di calore di saldatura: i fatturi chì deve esse cunsideratu quandu si stabiliscenu a temperatura di u caldu di saldatura, unu hè e caratteristiche di u materiale di saldatura di calore; u sicondu hè u grossu di a film; u terzu hè u nùmeru di volte di termosigillatura è pressa è a dimensione di l'area di saldatura di calore. In circustanze normale, quandu a stessa parte hè pressata parechje volte, a temperatura di saldatura termica pò esse appruvata più bassu. U sicondu hè a pressione di sealing di calore. U timing di u sigillamentu di calore deve ancu esse maestru. A chjave hè u metudu di riscaldamentu: riscalda i dui capi, in modu di determinà a migliione di a qualità di u saccu di imballaggio di l'ugelli è a simmetria di a sigillatura di u fondu.
A pruduzzione di sacchetti di imballaggio di detergenti per lavanderia hè divisa à pocu pressu in i seguenti passi:
1. Design: Questu hè di designà u layout di u saccu di imballaggio secondu i bisogni di u cliente. Un bonu disignu di cuncepimentu di l'imballu di l'ugelli hà un bonu effettu per migliurà u voluminu di vendita di u pruduttu.
2. Piastra di fabricazione: Hè di fà a piastra di rame necessaria nantu à a macchina di stampa di imballaggi plastichi secondu u prugettu di cunferma di u disignu di l'imballu di ugelli. Sta versione hè un cilindru, è hè un set cumpletu, micca una sola. A dimensione specifica è u numeru di versioni deve esse determinate secondu u disignu di imballaggio in u passu precedente, è u prezzu hè ancu determinatu secondu a dimensione.
3. Stampa: U cuntenutu di u travagliu specificu nantu à a macchina di stampa di imballaggi plastichi hè stampatu secondu a prima capa di materiali cunfirmati da u cliente, è i resi stampati ùn sò micca assai diffirenti da i disegni di u disignu.
4. Compounding: U chjamatu cumpunimentu hè di ligà dui o più strati di materiali inseme, è appiccicà a superficia di tinta in u mezu di i dui strati di materiali, cum'è pa (nylon) / pe, induve u nylon hè u primu stratu. di materiale, vale à dì, u materiale stampatu , pe hè a seconda capa di materiale chì hè materiale cumpostu, è in certi casi ci sarà una terza è quarta capa di materiale.
5. Curing: Secondu diversi materiali è esigenze differente, differente pruprietà sò guaritu in una stanza di temperatura custanti in tempi differente, accussì comu a ghjunghje sin'à più fermezza, senza delamination, è senza odore peculiar.
6. Slitting: Slitting hè di separà u film di imballaggio guaritu secondu e esigenze di dimensione.
7. Bag making: bag making hè di fà a film di imballaggio in sacchetti di imballaggio finitu unu per unu cù l'equipaggiu di fabricazione di sacchetti currispundenti secondu i bisogni currispundenti.
8. Scaldamentu di bocca: scalding the mouth hè di scald the nozzle in u saccu finitu.
Dopu chì u prucessu di sopra hè cumpletu, pò esse imballatu secondu i bisogni di i clienti. Tuttavia, nantu à a basa di ciò chì sopra, OKpackaging richiederà à u dipartimentu QC di fà operazioni sperimentali in u laboratoriu standardizatu per ogni articulu. U passu prossimu sarà realizatu solu dopu à ogni passu è ogni indicatore risponde à i requisiti. Fornite prudutti soddisfacenti à i nostri clienti.
Tempu di Postu: Aug-03-2022